Bestellen & Betaling

Leuk dat je interesse hebt in onze e-bikes! Bestellen via onze website is veilig en eenvoudig. Je kunt betalen via iDeal of betaling via overschrijving.

iDeal betaling online - BIJEN
Betaling via Mollie

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Mogelijk wel. Als je een geplaatste bestelling wil wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@bijenbike.nl. Afhankelijk van de status van je bestelling kunnen we nog wijzigingen doorvoeren. Is je e-bike al onderweg dan kunnen we geen wijzigingen meer doen. Dan kun je de e-bike accepteren zoals je hem hebt besteld, of retour zenden. Houd er rekening mee dat er kosten zijn verbonden aan een retourzending.

Ik heb geen bestellingsbevestiging ontvangen, wat nu?

Nadat je online een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een bevestigingsmail van je aankoop. Zit deze mail na enkele minuten niet in je mailbox, kijk dan in je ‘spamfolder’. Heb je na een uur nog geen bevestigingsmail van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bijenbike.nl.

Waar kan ik een BIJEN e-bike kopen?

Momenteel kun je een BIJEN e-bike alleen online in onze webshop kopen. En leveren wij deze alleen in Nederland.

Liever toch eerst de e-bike zien en testen? Neem contact met ons op via info@bijenbike.nl om een gratis en vrijblijvende proefrit aan te vragen.

Ik woon niet in Nederland, kan ik toch een BIJEN e-bike kopen?

Leuk dat je enthousiast bent over onze e-bikes! Momenteel verzenden we onze e-bikes alleen binnen Nederland. Maar we kijken graag samen naar de mogelijkheden om de e-bike bij jou thuis te krijgen. Neem hiervoor contact met ons op via info@bijenbike.nl.

Wat moet ik doen als mijn online betaling mislukt?

Is je online betaling mislukt? Controleer dan:
1. Je internetverbinding en vernieuw de pagina.
2. Check of er voldoende saldo is en neem contact op met je bank voor hulp.

Heeft bovenstaande niet geholpen? Kies dan voor ‘betaling via overschrijving’ bij het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Neem contact met ons op via info@bijenbike.nl. Wij doen ons best om dit voor elkaar te krijgen. Hierbij zijn we afhankelijk van de status van je bestelling. Mocht je bestelling al onderweg zijn naar jou, dan kunnen wij de bestelling niet annuleren. Maar kunnen we wel een retourzending en terugbetaling inplannen.

Kan ik een testrit maken voordat ik een e-bike bestel?

Jazeker! Rijden in je eigen omgeving, op je eigen tempo, geeft je de mogelijkheid om ieder detail van onze e-bike te ontdekken en te ervaren. Boek eenvoudig een testrit, zonder druk of verplichtingen. Neem hiervoor contact met ons op via info@bijenbike.nl.

Kan ik via het Nationale Fietsplan een e-bike bestellen?

Dat is zeker mogelijk. BIJEN is aangesloten bij Fiscfree.nl. Wanneer jouw werkgever ook bij FiscFree is aangemeld, dan kun je via een aantal eenvoudige stappen online een BIJEN e-bike bestellen mét belastingvoordeel. Hoe het precies in zijn werk gaat, lees je hier > Fiets van de Zaak.